[\"LoVe You 4ever =w="心痛"_彤彤"]
HI~
大家好!!
記住要多D黎留言呀!!
NicoleSeven
暱稱: [["HaPPy=.=小彤彤@TUNG^.^"]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-18
2007-04-16
2007-04-14
2007-04-13
2007-04-07
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小碧*//Big碧=o=
基朗中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 51
今日人氣: 3
累積人氣: 1834
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 4 日  星期三   陰天


2007-04-04

今日一早起身就做功課=.=

係咪好少見我咁乖呢/?!?

因為為咗9號可以去街..

我要做哂D功課呀~

WA KA KA!!

今日做咗數學&科學^.^

聽日就唔做...

因 因 因 因 因為我聽日要去BBQ唷>333<

好HAPPY呀~

[[To某人:::]]

你俾次機會我,,得唔得呀??

你可唔可以放棄佢??

刊登時間:2007-04-05 09:03 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NicoleSeven 的日誌)


joannesuet 於 2007-04-05 06:42 PM 發表:
hi彤彤*
開心番啦....
唔好咁悲觀...
我信佢會慢慢接受你..
我係邊方面&隨時隨地支持你!!!!!XD*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Halo~
雪雪..
sor呀~咁耐先回你...
雪雪,,你地放心啦~
我相信,,有你地o既支持
我會開心番嫁啦^.^
 
Posted at 2007-04-07 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YUM!* 於 2007-04-05 10:52 AM 發表:
hal0`

你做j0r咁多la!?*`

-333333333333333-"

我做j0r好少`好似做都未做過咁=-=|||

keke`

琴日兒童節*

有冇慶祝?!*`

我就買j0r好多野啦`[都吾算好多]= ="

仲剪埋個7頭=0="

吾制ar`我前面d長陰ar`

變j0r短陰-0-"+斜埋= ="

唉`

吾講lu`

byebye`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HalO~
其實都唔係好多姐...
我都係為咗同你地去街街先咁乖~
琴日兒童節..
我都冇咩點慶祝...
你就好啦~
買j0r咁多野~
我都想BUY野呀~
你咁令女..
點剪都係咁令嫁啦^.^
唔洗咁WO~
 
Posted at 2007-04-05 11:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Celsius 於 2007-04-05 10:40 AM 發表:
好難得呀...
乖到我唔信tim...
= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

......
我都知好難得..
不過為咗可以同D F.Ds去街街..
死都要做哂佢呀~
Posted at 2007-04-05 10:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蝦...叔...> 於 2007-04-05 10:09 AM 發表:
嘩>>咁乖
我就做左少少炸
今日仲要返大陸
要帶果本幾人xxxxx去see&做果張野
太多功課la
d老師想做死我地咩
仲有專題
d野仲多過chineseNEWyear
唔講la..88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

WA KA KA~
我好乖嫁!!
你話今日番大陸,,
咁你幾時先番黎呀??
記住要去see film呀~
咪係lo,,老師俾咁多功課..
想做死人咩//
 
Posted at 2007-04-05 10:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]