[\"LoVe You 4ever =w="心痛"_彤彤"]
HI~
大家好!!
記住要多D黎留言呀!!
NicoleSeven
暱稱: [["HaPPy=.=小彤彤@TUNG^.^"]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-04-18
2007-04-16
2007-04-14
2007-04-13
2007-04-07
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小碧*//Big碧=o=
基朗中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 51
今日人氣: 4
累積人氣: 1835
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 5 日  星期四   陰天


2007-04-05 感動

今日係最唔Happy ge一日~

好想cry呀...

今日去咗BBQ~

好玩就好玩..

不過今日同時都聽到一D..

我唔想聽到&我接受唔到GE事實...

[[ To呀雪:::]]

好THX你呀~

如果冇你安慰我...

我唸我一早就...

唉~

我唸你都知咩嫁啦...

我好想CRY呀!

[[To某人:::]]

why??

why你唔可以放低佢??

你都明知佢唔鍾意你嫁啦...

why你唔可以試下接受我//??

你可唔可以放棄佢呀/?!?

我會一直等落去...

 

刊登時間:2007-04-05 10:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 NicoleSeven 的日誌)


cathyk 於 2007-04-07 11:56 PM 發表:
雖然,,
我唔知你地講緊邊個~
但係彤彤你唔好唔happy啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Halo~
君君*
5 5*
我會聽你地話...
唔會再唔Happy嫁啦!!
好多F.Ds都覺得,,
我唔應該為o個個人而唔Happy*
但我一時間真係放唔低呀!!
希望我可以早d放低佢啦*
好THX你黎留呀~
記住要多D黎呀!!
重有,,
祝你:::
生日快樂呀!!
 
 
Posted at 2007-04-08 12:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YUM!* 於 2007-04-06 10:25 AM 發表:
hal0`

你就好啦`BBQ!*=v=|||

keke`期待4.9*

放心啦`某人1定會放低[佢]"

你1定會等到某人既`!!*

我支持你ar!!*''

吾好為某人而吾開心啦`__

開心d*`人都令女d架XP"

吾講啦`\\

BYEBYE`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HalO~
YUM!]]
好THX你咁支持我呀~
我都好期待9號呀~
好想快D到唷!!
我都想某人可以放低佢...
但係我都係冇咩信心...
不過我相信有你地o既支持..
我一定唔會再咁唔happy嫁啦~
THX你地呀~
Posted at 2007-04-07 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]