| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
2007-04-05  |
今日係最唔Happy ge一日~
好想cry呀...
今日去咗BBQ~
好玩就好玩..
不過今日同時都聽到一D..
我唔想聽到&我接受唔到GE事實...
[[ To呀雪:::]]
好THX你呀~
如果冇你安慰我...
我唸我一早就...
唉~
我唸你都知咩嫁啦...
我好想CRY呀!
[[To某人:::]]
why??
why你唔可以放低佢??
你都明知佢唔鍾意你嫁啦...
why你唔可以試下接受我//??
你可唔可以放棄佢呀/?!?
我會一直等落去...
|
| 刊登時間:2007-04-05 10:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cathyk 於 2007-04-07 11:56 PM 發表:
雖然,,
我唔知你地講緊邊個~
但係彤彤你唔好唔happy啦~
|
網主回覆
Halo~
君君*
5 5*
我會聽你地話...
唔會再唔Happy嫁啦!!
好多F.Ds都覺得,,
我唔應該為o個個人而唔Happy*
但我一時間真係放唔低呀!!
希望我可以早d放低佢啦*
好THX你黎留呀~
記住要多D黎呀!!
重有,,
祝你:::
生日快樂呀!!
Posted at 2007-04-08 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YUM!* 於 2007-04-06 10:25 AM 發表:
hal0`
你就好啦`BBQ!*=v=|||
keke`期待4.9*
放心啦`某人1定會放低[佢]"
你1定會等到某人既`!!*
我支持你ar!!*''
吾好為某人而吾開心啦`__
開心d*`人都令女d架XP"
吾講啦`\\
BYEBYE`
|
網主回覆
HalO~
YUM!]]
好THX你咁支持我呀~
我都好期待9號呀~
好想快D到唷!!
我都想某人可以放低佢...
但係我都係冇咩信心...
不過我相信有你地o既支持..
我一定唔會再咁唔happy嫁啦~
THX你地呀~ Posted at 2007-04-07 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|