(補打)
我一去到酒樓就去左新娘房睇bb,呵呵呵∼跟住成日就係係度睇住bb,又唔係識好多人,so我都冇咩點講
野∼一時又去新娘房,跟住又出返泥,悶到爆∼不過冇(相肝)啦∼見到bb就得嫁喇!!!
因為係好耐先補打,so有好多都唔記得左,不過大約係咁啦!!!