今日係我生生日日牙牙牙∼∼∼!!!!
2點幾出左去apm,等人果時又見到李曼琪同曾靜怡(日日去邊都見到佢) ,等到陳佩欣之後
,(囉)埋份禮物,就等李美鳳,就去左藍田買薯片果d同埋拎生日蛋糕就走人lu∼
返到屋企,家姐佢地又打泥同我講生日快樂,已經講左好多次喇 !!!一陣之後,李美鳳打泥話6點
幾先走得,泥唔到我既生日party/ˍ\,跟住問潘嘉敏,佢又話要做功課,so又唔泥得 ,得番黎詩彤同佢細
佬,跟住唱生日歌,影相相,開禮物,原來張嘉文俾左個Disney Princess既日曆,靚爆鏡 ∼陳佩
欣果個係相架,不過又唔知擺d咩相好 ,唉∼今年既生日好開心呀 !!!!!!!!@@
|