| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
開 金十 金十 也>b<
 |
今日好開心呀呀呀!!!!!!!本來諗住去bbq but......之後一個二個都唔去喎~跟住咪話去溜冰冰啦~!!!!!!但之後又冇去喔!!!!!!一直同肥肥銘佢地play.......又係度渣佢個波>w< 幾好玩呀~而家好似同佢地熟左咁囉∼∼玩得好開金十也
之後呀謙帶左佢d fdfd上黎玩玩....有個好似a偉偉....搞到我都唔豬點好好..∼!!!最衰佢隻眼鏡鏡同a偉又係一樣啵...有時望望佢都好似似a偉偉...佢始終都唔係佢a嘛..算啦..咪做個fdfd算囉囉!!!!
同嘉明佢地玩就好似識左好耐咁咁...我以前都唔覺咁咁嫁∼∼所以而家家都好開 金十 金十∼
之後就上左詩詩屋企打邊爐∼∼個死人葉文軒又訓到成隻死豬咁∼唔洗食飯lu∼我地食哂去!!嘿嘿∼呀詩幫我落d辣椒豉油落左勁多...辣到我飛起..........
而家同佢地玩就仲開心過對住我d屋企人∼咩都唔洗理∼佢地又唔會迫你做咩做咩...唔似呀媽咁咩都要做∼同佢地一齊想點就點∼唔洗理儀態∼玩到幾顛都得∼巧愛籃球場場呀!!
呠∼∼bye for now
我要番家家...我係我個老死屋企呀呀!!!嘿嘿∼
|
|
刊登時間︰2005-10-12 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 157 | »
|