好凍呀!!!!!!!!
你地要記得着多幾件3
唔好凍病呀=]
今日默書真係dead咗
爆多唔識 成個詩都係靠估
肥梗=[
終於換咗冬季啦xdddd
好過夏季個件爆爆爆多
唔洗着格仔裙 不過又要着裙=[
學咗打tie啦hehe