| «‹ May 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 2009-12-31 |
分類: 未分類 |
依家仲係2009
我有好多嘢想講
今年發生咗好多嘢
係上半年
我仲係小學生
係小學
有一班好fd好明我好啱傾既fd
同佢地一齊
我好開心
唔開心有人同我傾
有嘢佢地會同我一齊過
我地之間冇任何機心
我地係真真正正既好朋友
同佢地一齊
我真係好好好好好好開心
同你地一齊
我地都會真心對大家
多謝你地
果陣
冇煩惱
冇唔開心
冇嘢諗
好似人生就係咁順利
依家
升咗上QES
d人成日都話我好勁
其實我真係冇咩感覺
之前覺得入咗呢間學校
平平靜靜咁讀書就ok
冇咩特別既嘢
但依家發現
同我想像中完全唔同
係QES
我其實讀得唔開心
d同學個個同我唔啱key
佢地個個都係小學好叻好勁
自然性格上有d偏差
佢地成績有小小唔好
已經想喊
對名次同成績好緊張
咁都唔重要
最重要係佢地個心
佢地已經唔再攞個心出黎交朋友
同你做fd已經變咗利用你
出賣你
唔再係真心對大家
佢地好計較
計較成績
計較名次
計較有d咩你有我冇
我覺得咁好辛苦
對住佢地咁我好辛苦
我唔知點同佢地一齊
仲有好多好多嘢
我真係唔知可以點
我由開學到依家一直好比心機
好比心機去就你地
去轉自己個channel
同你地一齊我好辛苦
我唔想扮開心唔想扮fd
係呢間學校
我冇知心既fd
even明我既都冇
我成績又狂落
為咗追返d成績
我成個假期係度温書刨書煲書
冇fd陪冇fd傾
我唔想衰比呀ba呀媽睇
我唔想比d老c睇死
我係呢間學校
我想做乖d做好d都唔得
佢地好扮嘢好乖
我唔知可以做d咩
我好攰好辛苦呀
係呢年 2009
我都過得好開心
做咗好多嘢
學咗法文
又升到level4
學琴個新老c又好好
教到我好多嘢
又係一年la
時間
真係過得好快
我真係要好好珍惜
我有既一切
因為我知道
當我失去既時候
我會再揾唔返
最後
HAPPY NEW YEAR=]
朋友
你又大個仔大個女啦
好好珍惜時間呀!!=]
|

|
|
Ling 於 2009-12-31 11:58 PM 發表:
其實我是個講心的人 或許是你感覺不倒吧 有時我都覺得大家有點刻意 將自已狀態推高 不開心也笑臉迎人 (也不是為了成績差是哭 是為自已的成果哭)我和你有點同感吧 其實我是想和你拍著上了 雖然還是小學的好 但已經上了中學了 有時你好像有我無我都可以 令我有點...是這樣而已:]我真是想讓你知道 我攞個心出黎交朋友 同你做fd唔係利用你 出賣你 係真心對大家 或許我會比較在意成績 但不會有機心 計較喔
|
網主回覆
thx=]
sorrr我唔係唔理你 只係每次我同你有d嘢唔啱既時候 我都希望我地可以冷靜 唔好鬧交 同埋我地都可以同下其他fd一齊 因為其實有時我有嘢做緊 真係陪唔到你sorrr
我知你係真心對我thxxx=] 我都係會真心對fd 但我知可能有d人會覺得我好假好衰 唉.......好多人唔明我.....搞到我............唉.... Posted at 2010-01-01 02:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|