| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 2010-01-19 |
分類: 未分類 |
今日好開心
今日考science
有d唔係好識
不過都ok
唔會肥
放學成大班人一齊搭車
聽日去唱k
正正
好多人
之後係火車度
搞gag 勁好笑
9龍塘走左幾個
大圍走曬d女仔
同呀Joe同jean-marc
原來呀Joe同我一樣
都係住火炭
返學火炭
放學沙田
同我同一個出口去
佢又係搭van
不過佢係上邊搭
我落去搭
之後見到呀希
一齊搭van
之後返左去溫書
最後1日
努力
今日+0生日
HaPpY BiRtHdAy呀
祝你月大月令女
月黎月冧到仔
你中2果個比你姣到=]
不過唔好淨係溝仔唔理我地呀
冇fd做嫁=]
|
|
|
`C0MM3Nt ;) 最後壹日加油哇>333< sUp`
|
網主回覆
thx
你都係呀=] Posted at 2010-01-19 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ADd 0!l` 你地唱k` 我地bbq` h^ sc!3nc3好難` +0 h^ppy b!r+hd^y!
|
網主回覆
thx=]
聽日要玩得開心d呀=] Posted at 2010-01-19 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|