NingL 's BLOG
NingL
暱稱: NingL
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
Time
好友名單
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
自訂欄位(一)
尚無任何內容
最新文章
2010-12-25
2010-08-31
2010-06-26
2010-06-23
2010-06-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 129
今日人氣: 9
累積人氣: 1168
2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


2010-01-21 分類: 未分類

 

【關於個人】 **



1,
你叫咩名牙..→梁子寧

2,
仲意人地點叫你..→冇所謂

3,
幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→29-06-1997    唔知

4,
你係大喊包嗎....→唔係

5,
係咪多數都係自己一個人...→唔係

6,
想唔想死.....→ 要返學同對住班人就勁想死

7,
你係一個樂觀GE人嗎....→係

8,
你做過最衰GE野係咩.....→ 唔知呢?!?!

9,
你做過最好GE野係咩.....→ 好多啦=]

10,
你係咪一個好心軟GE..→ 唔知wo OK啦



【關於朋友】**



11,
你心目中第一名GE朋友係邊個..→ 如果係BeSt Fd就冇分名次

12,
最關心你GE朋友係邊個...→我d BeSt Fds

13,
最較笑GE朋友係邊個...→ 你係想問最搞笑/成日笑??

14,
最恐怖GE朋友係邊個...→ 

15,
你最憎GE朋友係邊個....→ Thomas

16,
最靚GE朋友係邊個....→  KA敏

17,
最樣衰GE朋友係邊個...→ 唔開名 比人打

18,
你同邊個朋友最開心...→ KA敏, CC, 小學既fd

19,
你同邊個朋友最悶...→  呀希

20,
邊個朋友笑得最奸...→  Jean-Marc



【關於愛情】**



21,
你最仲意係邊個...→ 冇 ………

22,
拍過GE多次拖....→ 冇

23,
邊個追緊你...→ 唔知

24,
EGE情人係邊個...→ 冇

25,
你第一個情人係邊個...→ 都話冇拍過拖

26,
你失戀個時會做乜...→ = =都話冇拍過拖

27,
朋友定係愛人重要...→ 朋友

28,
對你GE情人有咩要求呢...→ 冇諗過

29,
E加想同你個情人講D...→ 冇野好講 都話冇拍拖

30,
你仲意你GE情人幾多個%...→ 好煩呀你 都話冇拍拖



【關於個人喜好or惡好】**



31,
你最仲意食D...→ 咩都中2食

32,
你最唔仲意食咩...→ 臘腸,沙律……….

33,
你最仲意去邊...→ = =冇咩特別中2

34,
仲意睇咩書...→ 偵探

35,
仲意做D...→ 上網, 打qz, 打波, 訓教, 食野………

36,
你最中意GE明星係邊個...→ 冇特別中2邊個

37,
你最仲意咩季節...→ 冬天

38,
你最中意GE異性朋友係...→ 好多……

39,
你仲意做D...→ 你問左啦 ^35

40,
你最討厭做D....→ 對住班唔踞既fd



【關於學校】**



41,
你仲意上學嗎.....→ OK 中學麻麻 小學勁中2

42,
學校同你最FD係邊個..→ [排名不分次序] +0, Ada, 佳琪, KelvinLee, bonnie,Rachel……

43,
係咪日日都係學校到發呆...→ 係 勁無聊

44,
係學校你仲意林D...→ 冇咩特別 咩都諗

45,
係學校你仲意較D...→ 自己做野,冇聊ing

46,
最仲意GE老師係...→  冇…

47,
最唔仲意GE老師係...→好多

48, D
同學對你好唔好...→ OK

49,
你間學校BAND幾同叫咩名...→ BAND 1 QES

50,
你係學校最於GE事係咩...→ 冇

51,
係學校最開心GE事係咩....→ 落堂 放學

52,
你咩科最叻....→ 唔知 啱啱先考完第1次試[中學]

53,
係學校邊個對你最好...→  +0,佳琪, Rachel, Ada……



【關於選擇】**



54,
情人重要定朋友重要...→ 朋友

55,
仲意人地定仲意自己多D....→ 人地

56, MSN
DICQD...→ MSN

57,
仲意黑定仲意光...→ 2樣都OK

58,
仲意男定仲意女....→ 男女都得

59,
對男好d定對女好d...→ 唔知 冇特別中2 係fd既就中2

60,
仲意有d沈默ge人定仲意open ge...→ open

61,
日頭好定下午好定夜晚好...→ 3個都OK

62,
仲意笑定仲意哭...→ 笑

63,
仲意去百佳定惠康...→ 下…= = 百佳lo

64,
仲意上網定打機...上網



【關於心裡的事】**



65,
e加林緊d...→ 100問

66,
有咩心事..不防同家講下..→ 你地多d上黎我個blog 我有咩都打曬出黎啦

67,
邊一句最傷你心...→ 冇 有都唔會去記住佢

68,
有冇心臟病....→ 冇

69,
多時心痛?....→ 冇

70,
咩事最心痛呀...→ d fd唔開心
 
71,
e加心跳有冇唔正常...→ 冇

72,
生命重唔重要...→ 重要

73,
你最仲意林d....→ 冇特別中2

74,
最唔想林d....→ 唔踞個d fd



【關於現在】**



75,
食緊d....→ 冇

76,
聽緊咩歌...→ 房部腦死左 冇得聽

77,
對上同邊個sms...→ 夏美

78,
同緊邊個msn....→ 冇

79,
邊個係你旁邊...→ 冇

80, e
加你係邊到....→ 屋企

81, E
加幾點...→ 11:40am

82,
e加個個地方有邊個係到...→ 我

83,
睇緊咩電視...→ 冇

84, e
加做緊咩...→ 玩緊100問

85, e
加個心情好嗎....→ OK

86,
e加肚唔肚餓....→OK

87,
想飲d咩野...→ 朱古力

88,e
加想唔想出街...→ 想 一陣出

89,e
加想邊個人係你身邊...→  呀希

90,e
加有冇流鼻血...→ 冇= =



【關於呢個100問】

91,
感覺如何.....→ OK

92,
仲唔仲意呢個100....→ OK

93,
呢個100問邊個比你....→ 自己揾

94,
覺呢個100問低唔低b...→ OK

95,
做呢個100問做左幾耐...→ 20分鐘

96,
覺得作呢個100問係咪好無聊ge...→ 都唔係呀

97,
估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→ 中二 唔知

98,
想唔想要原創者ge msn...→ 唔想

99,
呢個100問做個時去左wc幾多次....→ 冇去過

100,
弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→ 個個都得=] 


留cm呀=]



訪客留言 (返回 NingL 的日誌)


CHINA小妹妹 於 2010-01-21 07:48 PM 發表:
cm for you~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx=]
Posted at 2010-01-21 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man19961017 於 2010-01-21 04:43 PM 發表:
cmcm謝啦>w
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =]
Posted at 2010-01-21 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]