今日放左學就跟左何舒佢地去睇A Grape 比賽
何舒.表姐......佢地2個都有份出賽la 
佢地比賽好激啊,我睇左都好想打埋一份oooo~
阿玉,阿賢,阿希佢地都好型啊,我個心都去左佢地果度
<佢地簡直就系我既偶像~我家陣都好like basketball>
我愈睇愈緊張,愈興奮,好似跟埋佢地 together比賽甘
何舒都好好啊今日,我會請佢食"mastelsa"既 
表姐都好努力甘去打...+加油+=最緊要系儘左力
最後我地以21:35....雖敗犹榮 .因為真系好掂既la
// 我好投入甘去睇既 完全代入左角色 //
返屋k果陣我都系好激,想咬人...結果就咬左冰~~~
我吾care俾你咬返,因為當時真系有呢種沖動,,,,,,
p.s. 我已經將我d感受up晒出來
總之今日我就系最激動既一日l.最開心既一日la
|