今日寫文,我寫左小熊維尼clock.佢真系跟左我好耐既la
由小一到家陣都系佢叫醒我返學.(雖然家陣有部手機)
但系我對佢都好有感情既,我好仲意佢既 (好忠心啊呀)
pe堂,我地見到隻小強,何舒想踩瓜佢,我吾俾佢甘做---
因為......(你知la).但我依家後侮左la,小強好黑人憎啊
大調位,我同昌姐一位,都無野up既,只系識訓,會悶死我既
啊冰就慘d la...徐杰<>佢今日仲好激動,想kill 人o~
功課多.閒話下次再up.留完言 or 睇完都好走la.快d做功課