| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
| 2007-04-18 |
尋日發生左d野,搞到個人得得地...
不過今日都總算無野
-講左勁多次對吾住換來既結果
我同位關心下我,可惜關心錯左
之後俾我狂問返佢地d野,佢都講左俾我聽!
睇來做"8婆"真系好啱我~我太有天份啦!
派左好幾份試卷,哎,好差!
不過邦邦講得啱,求學不是求分數
做人要睇開d,做返d自己仲意做既野,
先吾會白白浪費左寶貴既青春
無得幾多既者,要好好珍惜@
并吾系樣樣野都會停落來等你
凡事都要靠自己去挣取
未試過又點知結果系點
也許成功也許失敗
但總算無擁有令自己有後悔既機會
先傷心好過後悔之後才傷心
怨天尤人,有無諗過系自己當初既決定所造成!
maybe自己決定系錯既
但總好過咩都吾做
只會自尋煩惱+_+
別人既意見并不是全對的
相信自己,相信可以改變現狀
勇敢去做一次
也許亦為自己而自豪~
----------------------------------------------------
何舒今日好"狼狽",好激動,come on,relax!
余晶晶又一次大使,買左個bagbag,calm down!
啊冰個樣好似傻下傻下甘,what"s happen?
----------------------------------------------------
p.s有時做人吾好甘固執,甘硬頸
都要為人地諗下
明明知自己做錯左
但又死要面...
結果傷心既都系自己
everything都要諗清楚!
|
| 刊登時間:2007-04-18 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 181 | »
|