今日我,啊冰,余晶晶3條友去瓊華唱k,本來諗住親今日系4/1愚人節去玩下人,叫佢地出來,點知佢地個個都話無$ or吾想出or出吾到要溫書,搞到我d情緒勁down,失望啊!本來同余晶晶plan到好完美既玩人大計甘就無囉...
3條友心情靚靚甘著住對高争鞋行街,點知...系勁辛苦既,完全體會到何謂"十指痛歸心",真系好痛好痛隻腳指公,媽媽啊呀!!!恨不得切左個争,有dd後悔買左佢tin,果時俾佢既外在美吸引到,點知佢既內在美真系,一個字--掂!貪靚既後果~就好似化左妝之後會恨自己做咩要貪靚,化得愈多令皮膚變得愈差!
有時做野之前真系要諗清個後果,吾系就後悔莫及;但系如果遲遲做吾到決定,錯過左就更加無得後悔,要學識珍惜,珍惜依家擁有既所有野,得來不易;但系,我地始終會貪新望旧,貪得無厭...人就系甘既啦,吾通真系有一心一意,一生一世呢家野,家陣系22世紀啦,發夢就有你份!大個女啦,就吾應該再諗其他野啦,要識放低某d野;遇到自己既foeever,對你好嘛得囉,仲有咩要求啊呀!
將自己既blog同人地d對比,總於知道自己既blog點解會俾表哥踩啦!因為人地系打自己既感情出來,而我,無感情,無內容,無野睇......55,表哥講得啱既!有時自己系要檢討下既,吾系點會知自己有無野系做錯左既呢!但又吾好成日將自己同人地比,因為根本無得比,自己系自己,人地系人地,學人地d野就再吾系原本既自己啦!*(不過d衰野就真系要改啦!)有時將d野复习化只會愈煩,簡簡單單甘嘛仲好...吾諗甘多野啦~
再見啦,陳xx,從此之後你會系我 里面消失!將你既位讓俾佢......
|