今日系最早返工&最好收工既一日,真系乖啦~我!
好仲意李路譯,吾知點解,我覺得佢有時好似大哥哥甘,好識look after人;有時又成個細路甘,系度玩你...好仲意呢味人囉,嘻嘻,我吾要fk啦~今日放工企系樓梯口,佢就行過來同我講: " 你件3未扣好紐啊呀 ..." "我特登..."我未講完佢就伸隻手來幫我扣紐,笑死我囉,成個女人甘,但系好nice;之後我話佢 "你都未拉褲縺啊...." 佢真系拉開條褲系度睇 , "拉左啦..放心,我都有著underwear,吾怕..." "咩色既?" "你想睇啊,一齊去toilet睇啊..黑色既.." 好搞笑o,佢仲好好人啊,真系好 佢~~ 仲有,有條友來買野,用6折,啱啱姐妹企果個位可以俾佢見到,佢問我 "廚房有個女同你好似樣.." "o,果個我家姐來既!" "o,吾怪得啦,甘似樣,傻傻地既我..甘都吾知,不過我都估中左d啊.." 佢系度自言自言.. 超白痴@
聽日到我見家長啦...希望系彭sir啦,...我今晚試我老豆,我話如果我考試攞左no.1有咩奬,佢話有$500,我知我無(因為根據可靠線報,我系no.2),so又試我老豆第2有咩送,佢本來話無既,後尾俾我搞掂,正,又有$200,哈哈...
聽日去溜冰,本來有d小意外,後尾搞掂左,!!!我真系好有拍戲既潜質!個個都系甘講,哎,搞到我有d吾好意思...!
我發覺我真系好花心,見到一個仲意一個,放工果陣,去左奧海城果間野,見到隻勁大勁可愛既moncchichi,好想買左佢,但系又無$,so忍住忍住,等人送!之後買左d野,系咩野就吾講得~到時就會知!
訓覺覺豬....
|