留CM係種美德~
今日去婆婆到sleep....
要[油]西營x去灣仔,再去blue田...
又有好鬼死doll嘢拿走同在34'C的高度下走ar走..辛苦辛苦
上去my903到睇watdahell and 夾夾夾刑場
超好睇and好笑
SSGC的特別補習班
唔洗上..好yeah!!
茵茵都唔洗上...
唔知其他人洗唔洗上呢??