|
|
唔舒服  |
分類: 未分類 |
今日好辛苦呀
朝頭早我勁早起身
之後又係果D例行野
O!S**T!
突然肚痛添!
我怕趕唔到架車
所以唔理3.7=21
沖出去!!!!
上左車
先發現勁小人LO
等左好耐好耐先開車
唉∼∼∼
番到學校
個隻老鼠精又唔見左我個科既功課
我叫佢自己去問周SIR拎
個個死人MISS陳
今日開哂所有窗門
勁大風呀!!!
凍到我又再肚痛!!
更離譜既事係:
其他同學竟然出哂汗
重勁支持開哂所有既窗!!!
我對呢班同學好失望!!!!
|
|
|
小心d呀.. 咁大風 知道你對住風吹就會肚痛 一係你帶住件嬲,don果時就著 一係你叫miss掉你去吹唔到or無風既地方啦^^
|
網主回覆
多謝關心^^
你都要小心身體喎^^ Posted at 2009-02-23 12:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|