| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 9 月 29 日 星期二 
|
考piano試=]
| |
| 今日我考piano試(唔話比你知考幾多級><),
勁驚lo,
係等個時,
驚到隻手都出哂汗=_=(汗),
到考個時,
易到出汁-3-.........
個外籍考官好好人,
考完後,
鬆番口氣,
呼~
好la,今日打住咁多先,
Bye~
| |
|
網主回覆
THZ
不過我考完啦!!! Posted at 2009-10-02 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
原來你識彈琴加!? 大開眼界lo!!!! 去我個blog睇睇la
|
網主回覆
你唔G姐!!!ok.我會嫁la!THZ Posted at 2009-10-02 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ Posted at 2009-10-01 04:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ Posted at 2009-10-01 04:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|