write member forum login logout

 

2008-05-16

2008 年 5 月 16 日  星期五 晴天

今天的日記會好長,好多野想記底,
今朝好準時8點番到mkp,彩排…
天呀,d記號冇晒…好彩記得d位,
10點半放,hea了個幾鍾先去食lunch…
去了明將食,3式手卷,超級飽呀
1點幾番到MKP,係課室排隊熨衫衫,阿哲果然係好女仔,哈哈~
去換U,多人爆,成個loo都係人換衫,
Wingwing教我係loo洗頭,哈哈
正野…換完,係課室狂影相,我地rc個房有勁多軍,
個個都黎我地度玩,甜苦的笑話笑到左我地,
阿佘同wing都笑傻左,大家都影左勁多相相,
等到4點半先落去等, 等出場前我超級驚lo,
超緊張,,驚到暈lo,好彩多大家的爛gag同唱歌俾我聽,
出場,我feel到自己心跳得勁快,超級驚,
之後操去台前敬禮,我用盡力嗌command嫁啦,激驚lo
之後操番原位,停唔到…差d喊,之後企係度.勁曬又大風,
吹到個頭散晒,我已經夾得好實lo,操走…saluting後,
我timing唔一樣,天阿,不停想跟番,但失敗…心情難以形容,
一停低,d眼淚就忍唔住,我覺得自己好對唔住member,

仲有今日梁sir冇理過我地RC,就算忙都唔係咁呀嘛,
淨係影人地,唔洗理我地,睇都唔睇下我地,我好失望
同嘉賓影完相,番班房,咩心情都冇,跌落谷底,
去換番校服,洗埋個頭,係課室等個頭乾,,7點幾,
去小巴黎食Dinner,有的,家姐,嫻,Wing,Lam,馬仔,Vicky,俊
食完去美食廣場買零食,then走人
,
撞到7B的同學們,佢地俾個飛機仔追住,
好驚呀,7B果D走人,飛機仔跟住我地,嚇死…
佢跟住我地,之後佢拎個唔知咩模型係我後面嚇我,
救命呀,嚇死我lo...好彩嫻佢地立即保護我
返到屋企,收到星的sms,估唔到你會讚我^^好感動呀^3^
一on msn到好多好朋友ge關心同支持鼓勵,
最特別係苦苦的說話
[[[[你這個笨壞蛋!你今日不是很好mA!叫command又大聲!帶操又冇時快時慢!
 我覺得好好wo!就算你覺得你今日操得麻麻,咪下次加油lor!咁多機會!
不要把所有事都自己扛!*V* ]]]]
睇完我已經感動到喊左出黎,我真係好開心呀,
你地ge好我永遠都會記住嫁!我真的好感動
我錫晒你地呀 *3333*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 316 | »

暱稱: Kathy
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930