哇哈哈!!我第一次寫.....我第一次寫日記!我好開心啊!!!開心到死呀!!我想有自己既日記好耐,不過唔知點先可以有姐,但係我尼編日記只係得林向平知道!!佢又唔比我講比其他人知,哀到死,佢話喎!!如果講比卡樂B同埋吾健渝知,咁樣會令到佢地四分五裂喎!!都唔知係唔係真既!!係喎!!林向平如果你上左尼既話!!請問我可唔可以將尼件喜(是)講比黃家俊知啊!!大家要記住,佢(林向平)係我師父尼家!!(應該係)