XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
今日系我地學校既"清潔日"
我地足足用左2堂時間去清潔課室
搞到我隻手攰到死...
期間D人系度一路播歌一路唱歌,,
不過我地班果個喇叭真系吾系好得囉
幾好聽既歌都比佢播到成把老牛聲咁...
數學堂...
唉...
今日呀SIR比番測驗卷我果時既到我地要吾要講最低分既分數
跟住D班D男仔系咁系度話"一定系Rainbow喇"
勁黑人憎囉
搞到Rainbow喊...
你咁樣比人話法你自己都會吾開心喇!!
何況你地有乜資格話人呀?
你地D數學夠吾系好好喇
系度識小小扮代表
我D數學成績不嬲吾好
但系吾通數學差就有義務比你地話呀?
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
學果時因為要留校活動既關系同左肥雞一齊搭巴士,,
等車果時肥雞話吾夠錢,,
所以叫左我借2蚊比佢。
但系我上車果時我張百達通吾知做乜神神地,,
點樣嘟都系紅燈....
正當我系銀包又搵吾到散紙,,
深感絕望之制
突然間有個年齡介乎17-20幾之間既男仔無喇喇同我講,,
"我幫你比丫"
果時我O左,,
吾系好識得點樣反應
因為我冇諗過會有一個吾識既人會幫我,,
所以淨系反射性咁同佢講左句吾該......
之後我勁想同佢講...
"好多謝呢位兄台路見不平(雖然條路都好平吓...),,拔刀相助"
可惜我吾夠薑.... {{去街市買
點都好喇
好多謝佢呀
真系第時簡老公都要簡呢種人呀XD {{講笑...
咁樣我今日算吾算出門遇貴人呢?
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
|