*♦+*♦*♦*♦*♦*♦*♦+*♦*♦*♦*♦*♦*♦+*♦*♦+*♦ 

 

 


ON9TRACY128
暱稱: -!°喪`敏*]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (444)
__[]*學校''● (6)
||-*放假"☆ (22)
§`無聊__*] (12)
◆"-童軍_×`■ (7)
未分類 (397)
最新文章
2008-09-04
2008-09-03
英皇.,
期望*
開學*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 444
留言總數: 437
今日人氣: 0
累積人氣: 3928
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 未分類

今日同平時1樣..']   

放學童軍.. 叫PUSSY 堃陪我去新場.. ']

唔陪.. 1D.. ''  姐頭文風度都冇..']

跟住自己1個去.. .+2哥 .. 牛屎.. 成班都唔陪我去']

跟住操操操.. 返屋企

2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


2008-02-28 分類: 未分類

琴日冇打BLOG  ..因為我琴日放童軍..

放到黎6點幾返到屋企.. 跟住沖涼.. ']

沖完涼睇電視`.. 睇到10點半.. SO 就冇打囉']

 

今日// Ok.. 啦... 放學戈時.. 死人甩毛狗.. 搞到我唔記得問miz 攞返.. '18蚊']

頂.. 跟住返屋企.. 睇電視`..'] 冇野囉.. 呵呵呵*2

跟住今晚牙公唔舒服..SO唔煮飯..

跟住我同牙BA  牙哥 出街食,.. ']

THEN 返屋企.. 沖涼 .. 玩電腦`*

2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


分類: 未分類

今日好凍左的尼`'] 跟 住..

miz 戈堂.. 個名次..']

估唔到我第1名.. ']

我以為我第2  第3到*

`.. 好開心`..>3<']

希望下學期都係第1..

買電話`. 卡卡']]

跟住 返屋企.. 睇電視`..']

食飯`.. `.. 食完就*

再睇.. 'THEN 睇完..同小君子..

去..` 噴水池.. 諗住買禮物..比娜姐']

BUT`.. 冇..'] 唉`..星期日.. 搵埋..牛屎..']

佢地1齊去*

2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


弱能! 分類: 未分類

今日係咁係到話弱能..`'

弱智加低能=3=']

今日派成績表.. oK 理想啦

化學考試 5十幾.. 冇啦'']

其他都合格`..>3<']

總平均分.. 八十幾*

跟住童軍`.. THEN返屋企..

沖涼.. 睇電視..  睇 到9點.. ']

上網`..

2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


2008-02-24 分類: 未分類

今日朝早..  9點幾.. ' 就起左身..

跟住玩電腦.. 玩左唔夠.. 5分鐘..

我牙哥睇電視. 有棒棒堂..

我即刻唔玩`.. 睇'']

呵呵.` 跟住睇完去食野.. ']

then..跟住返屋企.. 又打..']

THEN 同牙媽出大陸`.. ']

行到4點幾返屋企..

跟住睇電視.. >3<"] 冇左半集睇`*

超慘.. 跟住玩電腦..

2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


童軍 分類: 未分類

今日晏就..  返童軍`.. ']

操完跟住玩GAME.']

第1個GAME尼.. 就係.. ']

聽歌.. 鬥快去.. 講歌名..

第1首..  苦茶..SO EASY..']

得我1個去答.. 冇人同我爭..`'

跟住我地 最高分..9分.. ']

其他戈D.. 1 至3分.. ']

WIN..']`    V V 雙嬴..'

跟住返屋企落雨`..   睇電視*

2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


電視劇* =3= 分類: 未分類

今日朝早都係到發癲.. 打人..

同晏就都係到發癲 .. 冇乜野*

跟住放學..  童軍..   操花步..

FORGET 哂`.. 跟住操 操 下.. 又記返.,.']

呵呵`..跟住7點先走得.. 返屋企..

睇電視.. [ 終極一家 ]

睇到喊`.. 我係咪變態丫..']

眼淺丫..真係*    我點解咁易喊?!"]

學校1個人.. 屋企又1個人..?!']

Shit 啦..   我要做返SUPER MAN'']

2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


2008-02-21 分類: 未分類

今日早左3個字出門口-v-  因為早左起身..']

跟住返學.. 都係同平時1樣`..']

原來...Xx 鐘意 xX ''

不覺 我都唔覺得出奇..

因為我都睇得出` 呵呵`']

叻女`.. ']   跟住晏就..

開會`.. 跟住開完返課室

跟住上堂.. 都冇乜野嫁啦`.. ']

今日個肚超痛啦`=3='] i WANT TO DIE`.']

冇乜野..']          

人地教我唱GE.;... ''

[喜歡你.. 戈Ball 軟林林.. 笑聲似賣淫]

-v-' 超核突..     卡卡`..我班d男仔教['']

我又改左名啦.. 叫[Super Man]

2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


2008-02-20 分類: 未分類

今日都係咁.. 發癲啦..

冇野啦..!' 係咁打人.;=3=']

Oh .~ D男仔攞黎衰`..']

賤`.. * 唔打唔開心`*賤'

男仔?!']     

問世間男為何物?!"

 

[我冇可能再鐘意人!]

2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

今日`平時冇乜分別`..']

都係咁ge變態行為*

冇'' 今日 [小22 ] 又溝人Lu']

今日溝甩毛狗`=3=']

oh .. 係啦 ''

今日調位`..' 無奈`..

唔調好過調`/ 真係*