。♧*♦+。♧*♦。♧*♦。♧*♦。♧*♦。♧*♦。♧*♦+。♧*♦。♧*♦。♧*♦。♧*♦。♧*♦。♧*♦+。♧*♦。。♧*♦+。♧*♦
今日同平時1樣..']
放學童軍.. 叫PUSSY 堃陪我去新場.. ']
唔陪.. 1D.. '' 姐頭文風度都冇..']
跟住自己1個去.. .+2哥 .. 牛屎.. 成班都唔陪我去']
跟住操操操.. 返屋企
琴日冇打BLOG ..因為我琴日放童軍..
放到黎6點幾返到屋企.. 跟住沖涼.. ']
沖完涼睇電視`.. 睇到10點半.. SO 就冇打囉']
今日// Ok.. 啦... 放學戈時.. 死人甩毛狗.. 搞到我唔記得問miz 攞返.. '18蚊']
頂.. 跟住返屋企.. 睇電視`..'] 冇野囉.. 呵呵呵*2
跟住今晚牙公唔舒服..SO唔煮飯..
跟住我同牙BA 牙哥 出街食,.. ']
THEN 返屋企.. 沖涼 .. 玩電腦`*
今日好凍左的尼`'] 跟 住..
miz 戈堂.. 個名次..']
估唔到我第1名.. ']
我以為我第2 第3到*
`.. 好開心`..>3<']
希望下學期都係第1..
買電話`. 卡卡']]
跟住 返屋企.. 睇電視`..']
食飯`.. `.. 食完就*
再睇.. 'THEN 睇完..同小君子..
去..` 噴水池.. 諗住買禮物..比娜姐']
BUT`.. 冇..'] 唉`..星期日.. 搵埋..牛屎..']
佢地1齊去*
今日係咁係到話弱能..`'
弱智加低能=3=']
今日派成績表.. oK 理想啦
化學考試 5十幾.. 冇啦'']
其他都合格`..>3<']
總平均分.. 八十幾*
跟住童軍`.. THEN返屋企..
沖涼.. 睇電視.. 睇 到9點.. ']
上網`..
今日朝早.. 9點幾.. ' 就起左身..
跟住玩電腦.. 玩左唔夠.. 5分鐘..
我牙哥睇電視. 有棒棒堂..
我即刻唔玩`.. 睇'']
呵呵.` 跟住睇完去食野.. ']
then..跟住返屋企.. 又打..']
THEN 同牙媽出大陸`.. ']
行到4點幾返屋企..
跟住睇電視.. >3<"] 冇左半集睇`*
超慘.. 跟住玩電腦..
今日晏就.. 返童軍`.. ']
操完跟住玩GAME.']
第1個GAME尼.. 就係.. ']
聽歌.. 鬥快去.. 講歌名..
第1首.. 苦茶..SO EASY..']
得我1個去答.. 冇人同我爭..`'
跟住我地 最高分..9分.. ']
其他戈D.. 1 至3分.. ']
WIN..']` V V 雙嬴..'
跟住返屋企落雨`.. 睇電視*
今日朝早都係到發癲.. 打人..
同晏就都係到發癲 .. 冇乜野*
跟住放學.. 童軍.. 操花步..
FORGET 哂`.. 跟住操 操 下.. 又記返.,.']
呵呵`..跟住7點先走得.. 返屋企..
睇電視.. [ 終極一家 ]
睇到喊`.. 我係咪變態丫..']
眼淺丫..真係* 我點解咁易喊?!"]
學校1個人.. 屋企又1個人..?!']
Shit 啦.. 我要做返SUPER MAN'']
今日早左3個字出門口-v- 因為早左起身..']
跟住返學.. 都係同平時1樣`..']
原來...Xx 鐘意 xX ''
不覺 我都唔覺得出奇..
因為我都睇得出` 呵呵`']
叻女`.. '] 跟住晏就..
開會`.. 跟住開完返課室
跟住上堂.. 都冇乜野嫁啦`.. ']
今日個肚超痛啦`=3='] i WANT TO DIE`.']
冇乜野..']
人地教我唱GE.;... ''
[喜歡你.. 戈Ball 軟林林.. 笑聲似賣淫]
-v-' 超核突.. 卡卡`..我班d男仔教['']
我又改左名啦.. 叫[Super Man]
今日都係咁.. 發癲啦..
冇野啦..!' 係咁打人.;=3=']
Oh .~ D男仔攞黎衰`..']
賤`.. * 唔打唔開心`*賤'
男仔?!']
問世間男為何物?!"
[我冇可能再鐘意人!]
今日`平時冇乜分別`..']
都係咁ge變態行為*
冇'' 今日 [小22 ] 又溝人Lu']
今日溝甩毛狗`=3=']
oh .. 係啦 ''
今日調位`..' 無奈`..
唔調好過調`/ 真係*