More Mystery
OPENFOREVER
暱稱: 小榮
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
四年後再登入(201...
往事只能 空空回憶
2012-12-16
【A boy to be A Man】...
習慣
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
sky-fire
SOS動漫社團---(動漫討...
小榮 的 Facebook
小榮 的 Netlog
看電影的
茅原実里 Fans Club
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 339
今日人氣: 3
累積人氣: 9077
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


結束了…又開始了.....嗎 不安 分類: 未分類

好耐都無打bloG

 

 

 

係因為比我牙爸禁左,足足禁左三個星期,搞到d字都唔記得how  

la段期間

發生左1 d,我都唔係好記得

我只係記得終於考完試拉”    [好累牙]

講真牙,

考試個幾日,真係有”d” 壓力    [對我la d 平時唔用心Study既人黎講]

[我估]理科fail: math同溫習紙百分百99”相似

                               化學 唔識基礎=唔識大部分

                                物理 d唔識d=大部分唔識

文科比理科好少少:中文 閱讀唔識超多, 作文雖然easy,但作得慢

                                 歷史 除問答以外也不錯,問答就

一個宇“慘”

不過

我都預左F3要“停一停步嫁拉

化學個miss都說:就算比你豬到上去(F4)都無用,只會令你地更辛苦,不如讀多一年, 打好d基礎先拉。

我覺得拒講得好有道理,就算留班都無咩遺憾

仲有

考完試無幾耐就開始補考    [超緊迫]

唔好講d傷心事啦

 

我發覺我la幾牌,越來越唔鐘意笑,都唔知做咩錦

 

之後

531的今晚

我同爸去遊車河”,幾開心

跟住

今晚同十二年前 我爸的一個朋友

遊左一會車河後, 去左CAFÉ E.S.KIMO度飲野   [我打打先發現,word係識拼字,大家試下打CAFÉ E.S.KIMO”la]

我叫左杯 藍山

一飲落去個下

苦到無”,異常的苦 不過都幾好飲

跟住個阿姨同我講:+ d&, 先飲得出個種味道

 

 

 

Coffee果然係Coffee, 苦得有特色,Like這味道

西裝&校褲西裝&牛仔褲

邊個Look順眼d

大家匕匕d匕意見我

 






訪客留言 (返回 OPENFOREVER 的日誌)


notwo350744 於 2009-06-15 07:46 AM 發表:
你打錯字呀....基礎係重要...不過我想升~.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

錦就一齊努力拉
Posted at 2009-06-15 11:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HoUu 於 2009-06-15 03:25 AM 發表:
甘未好羅 你e+ 打番blog !!
f3努力d ar...!
~~~~~~~~~~~~下面戈幅ok d !!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

think Q
Posted at 2009-06-15 11:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Babi_Lee 於 2009-06-13 01:18 PM 發表:
我既意思係.
我比較鍾意你而前個啲相.
不過而家尼兩張都唔錯.
我鍾意第2張.
c0mment.
唔好誤會喇. ^^"
BY.灰灰.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仲以為你串緊我添
Posted at 2009-06-13 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wws514 於 2009-06-03 01:51 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wws514 於 2009-06-03 01:42 PM 發表:
哥哥仔.!
我冇玩野牙~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



monkey92hf 於 2009-06-02 08:40 PM 發表:
CMCM~!
下面個幅啦~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ThX
我都覺
Posted at 2009-06-03 03:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Babi_Lee 於 2009-06-02 07:32 PM 發表:
之前個d好好多.
^___^''
by.灰灰.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

之前個d好好多.
咩意思先
Posted at 2009-06-03 03:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wws514 於 2009-05-31 09:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-02 08:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wws514 於 2009-05-31 09:10 PM 發表:
西裝&牛仔褲 比較型點兒~ 比較岩你~ 比較輕便點~


西裝&校褲 比較書生點~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]