好耐都無打blog魯
錦係因為近排無咩”大野”發生
最大既米係我”留級”,無咩錦特別
講番613
果日,我地番去影畢業相
8點9番到去
成班女系到係錦影相兼自拍
等左勁耐,先到D班
差唔多到我地班果時,我就去借領呔
點知,當借到番黎個時,先話比我聽留級生唔使影
我唔明點解李煜又可以落去,大家都係留級生………唉
跟住等等等
等左一震,拒地就上番黎,我又坐…呆…左震
跟住阿fai同全班 每人影左張”獨照”,好似話用黎做powerpoint
都唔錯
自從放左假之後
我成個人變得越來越"退廢",日日無所事事
成日對住部電腦, 又成日上唔到網
614既個夜
我自已去買杉,去信達城買 [還可以既,d杉]
又係自己一個人去買,錦係因為無女陪
買左五件杉一條褲,係一條中褲,黑色,唔錯

好後侮買錯左三件杉
著落去個時先知係內衣,仲要係高領個隻,局死我, 又浪費左7*蚊
買完杉之後
無剩幾多錢,仲要去買牛仔* 唔夠錢牙

la個髮型如何
還可以吧
|