近來兩至三個月我都無UP DATE MY BLOG
不單止係因為我又搞壞左一個heart dish(第三個),搞到無電腦用
仲…等左好幾個月,我father都未幫搞個有線上網,我都唔知佢有d咩錦忙,佢la幾個月都在大陸,間唔中番黎一次
約兩個月前,佢同我去我買過剖新既電腦,我本來諗住自己蓄錢買
點知,佢真係同我去,省了一大筆錢,諗住買Xbox 360同人夾份
跟著,前排去左hk
我father居然比左4000元我為旅費,買新clothes&shoes,零用…等…
係,我承認,係好開心,唔開心既係浪費左十日假期
2月7∼2月13無出街錦款,我father在home,怕佢隨時接我番大陸,14番左去食飯,15∼16就跟著d親戚周圍走,17既下午6點幾先開始去碼頭買船票,點知要03:00先有,采佢都傻,即刻跟我個fd去洪北買車票[經深圳去香港]先30分鐘去深圳。羅湖離境,入香港境,一去到就係天水圍[好冷牙個日]第一晚去到我fd個home,大家一起上網,05:**先訓[第一日,其實係晚]
2010/3/26開始有10M既上網
|