| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 4 月 20 日 星期二  |
| 2010-04-20 |
分類: 未分類 |
昨天,我終於換左部"新"既電話Sony Ericsson W995
之前個部lenovo P82買左番黎先知道超唔好用
首先,佢個music 播放器係顥唔到日文既(錦仲有咩用牙)
耳機插口係在於右手邊(真係左手左腳,超唔方便)
不過,佢個音箱又真係幾正,又大聲又清晰
最後我都係借左比我個FD用
這一刻,我用電話聽MUSIC係用藍芽 + 耳機(超爽爽爽)
部W995個音箱仲要係超大聲個隻
2010/4/21 17:45 相簿更新了
|
|
|
arkai5 於 2010-04-20 10:12 PM 發表:
cm
|
網主回覆
cmcm=] Posted at 2010-04-21 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
cm[==] Posted at 2010-04-21 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lei_s 於 2010-04-20 11:50 AM 發表:
cmcm
|
|