More Mystery
OPENFOREVER
暱稱: 小榮
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« January 2018 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
四年後再登入(201...
往事只能 空空回憶
2012-12-16
【A boy to be A Man】...
習慣
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
sky-fire
SOS動漫社團---(動漫討...
小榮 的 Facebook
小榮 的 Netlog
看電影的
茅原実里 Fans Club
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 339
今日人氣: 7
累積人氣: 9061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 21 日  星期三   晴天


2010-04-21 分類: 未分類

以上既野

係由我初二開始買

初二買左 K810i  PSP2000

初二考晒試(4th)之後先買番部K770i(部k810i比人偷左,臨尾先黎偷d我野)

初三,三月一換左部C905

初三(SECOND)春節過後約一個月,買左部LENOVO P82,不9之後,FEEL佢唔好用,買番W995(部P82成16**元,賣3**,蝕死了,後來借左比人)

仲有,個藍芽係在於同一天買既

三年內用過5部手機算唔算過份   [大家比D意見]

 






訪客留言 (返回 OPENFOREVER 的日誌)


wws514 於 2010-04-28 07:14 PM 發表:
好過份!
你呀!
3年內用5部囉.....
洗唔洗呀!?
d機未死而又買多部呀!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我次次都訂到D電話BUG晒
Posted at 2010-04-29 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chelsie5 於 2010-04-25 11:24 AM 發表:
過分啦你...唔換部比我...我同我啊哥成2年都未換啊...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[IF]你三個星期前叫我
 
我就可以借一部比你用
使用時間:[有限期]
交環期限;[我死之前]...哈
Posted at 2010-04-26 01:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



M0n_na 於 2010-04-21 07:32 PM 發表:
超過份lo"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我都有D覺 過份
 
我係一年換一部
 
BUT
 
一部被偷
 
一部唔岩用
Posted at 2010-04-21 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]