今日係畢業禮
等左兩年就係為了今日
條傻子(指我自己)朝早07:00起身,,,,
趕一大輪,,,,,,,,重要搭taxi..........過去萬豪軒,,,,,,
過到去先07:46........................唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,你地話牙,,,,,,,,,,佢係唔係on 9阿
錦,,,,,,,,,,,,,,,,錦早過到去果邊,,,,,,,,,,,,,,就梗係無聊嫁拉
見個口有d乾,,,咪去買支野黎飲拉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,去到比錢既時候,,,,,,老闆同佢個條傻子講"11元阿",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,心想"嘩,貴到錦緊要既,,,果然係旺區牙"
跟著就一直"打"部PSP,,,,,,,,
打到好似08:30倒,,,,,,,,,,,開門,,,,,,,,,
就入去等,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,才怪...............,,,,我才不會跟果班"小學雞"&"幼兒園的幼兒"企埋一起
一直等,,,,,,,,就一直想,,,,,,,,,,,Lily係講得岩既,,,,,應該遲伴個鍾先到................................
入到去,,,,,坐低........就一直聽果班"老董"係到up
搞左一大輪,,,,,,,,,,,,,,,,,,,12:**先開始食lunch,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
這餐就 杯具 拉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
200元...........................食d錦既野,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,想著,,,,,,,,,,,,果d錢,,,,大部分應該用左係埸地方法
食食下....要出去sing a song,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,搞到有飯都食唔到
搞掂完sing a song.........都無心機食,,,,,,,,,,,,,,,
係我地食lunch既同時,,,,,,又有同學搞showsssssssssssss,,,,,dance,,,,sing a song,......話劇等........都可以既 [仲有牙,Doris,,你下次上妝既話,,,,請認真d,,,你明白既]
到最後先派畢業證書,,,,,,,,,,,,
個""point""一到手,,,,,,就走人..........[目的達成]
回的時候都係搭taxi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.....................................
無影到d咩相,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,so無野睇,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sorry,,,,,,大概拉
|