好真累牙,,,,,
今朝訓到12:4*先起身,,,,
記得今日有人要找我出去食野,,,,同某親戚
行左好好耐,,就去了pizza&company度食,,,,,
食到超飽先走(差d因腦缺O2而云倒)
THEN歸家
hea左震,,,,就去左剪頭髮,,,,,剪完超爽,,,,,薄左好多
之後咪去左食雪糕+OPEO(你明既)
阿...係牙,,岩先去入錢去銀行果時,,,遇到果個好high=高既女生,,,,,,綽號 : 福射人
食食下,,,某人CALL我去佳景打**
一想起就火都黎
成班NOW童亞住左部J*BEAT成伴個鐘(超想打人)
咪邊打太鼓邊等囉
跟著,,,陪(同)佢玩左幾首歌後,,,ME就BACK HOME先,,,,,
就係錦,,,就過了一日,,,,
不過,,,,有人(U)陪著,,,,就特別開心
|