昨日,,,跟father番左大陸....搞d咩新屋入伙
居然要係A.M.03:00入去囉,,,,超很累,,,,,訓訓下比人叫醒左,,,超唔受順囉
在此之前,,我影左兩張相

睇到D咩牙,,,第一果幅,,,,,,,,,,,,第二幅係月亮
跟著,,,等到18:00食埋餐飯,,,,,
嘩,,,壯觀囉,,,,,(聽聞)開左43圍,,,,每圍平均有成8~10個人.......唔知點形容
唉
但,,,我無去ENG TEST呢,,,,又20%OFF,,,,,無奈無奈....唔係買野打折牙,,,,係測驗比人8折分牙(超討厭)>_<
今日D測驗,,,死晒,,,,物理拉,,,,化學拉,,,com p head 純,,,,中文,,,,數學,,,,{D TEST PAPER仲要比家長簽名,,,,其實都唔係好想那出黎簽}
靜番個地理&CN history都唔知點算,,,,
睇黎,,,都只有死拼
以下多餘{ [ (A捲) ] }

|