N年一次既換新眼鏡,,,,今日終於來了
去相~~~
新既,,,,,hugo boss,,,,,,成副750,,,,,我,,,,800度,,,,,
不過,,個視光師話" 17~18 d人對眼開始定形,,,,基本上唔會點樣再加深度數
對比下有咩分別,,,,


舊既果副,,,
不過,,,我都係鐘意舊果副多d,,,,,
不單係因為戴慣左個形,,,,,其實我仲好like佢個框形,,,,,有少少圓圓地,,,唔會起角,,,
但,,,800度,,,一戴上起,,,,,果時既感覺又番番黎拉,,,,,好似d魚眼鏡(單反果d),,,,
同埋,,有d分唔清距離,,,,,塊地好似浮左起身既,,,,仲有,,好暈牙~~~~~~~~~~~~
為左你,,,,又用多左150,,,,錦搞法,,好難save到'' 5000 ''這個關口禍*^%^&(仲有其他野要買呢,,,唉~~~~)
我諗~~~"唔係上堂睇唔到,,我都唔會亂戴,,,,,,,>###<
成日都感冒,,,,今朝好番,,,,,,,晚上又黎過,,,,,,,真係草泥馬
|