今日 撞親個頭頂 搞到之後果幾個鐘 一直都頭暈暈
雖然唔覺有"種"到 但情況每況愈下
唔知洗唔洗去醫院睇睇呢 ((雖然係有D錢黎應付住先
就話說今日 我十一點起身 就一直到六點幾番工
都無食過一D野 (雪櫃明明有3個飯係度
中午出去買衫 之後 2點半番到黎 sleep到5點
都係超累 我就訓多一個鐘 6點2 一定要起 跟住
換衫 番工 一直頂到8點終於頂唔住
食左一碗幾飯 好左少少 無錦暈
但到左11點 情況開始有變 仲辛苦過以前 好彩今晚唔會一直都爆台
12點半 可以食宵夜 一坐底 反應即刻遲鈍左幾倍 食一口面都成十幾秒 途中一路洽眼訓 身體開始失控
係錦流眼淚 個頭一燒親就好容易 因失控而哭
到現在 頭腦清晰番好多 今晚早D訓
|