嘩嘩>w<
我今日ar~聽到一個勁人ar@@"
有個人比聽說人爆左ac,好可憐呢!!
不過之後又開到個ac wo@@"仲咩都無唔見...."
佢真係好彩la=w="明明說比人爆ac@@"
又拎得反lo^^" 真係勁ar@@"
我ar^^?就覺得佢係導演lo^w^"
無咩野ge~可能又唔知道想屈who ge ja^^"
不過ed咁ge ac,咩都無...係都爆左我果個先la^^小姐!!
無證據唔好亂講^^"可能你自己又唔記得自己改左角密lo^^~
都唔係第一次ga la @v@~
條氣好唔信呢~~^^so要自言自言一下!!
|