| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
| Sali,Happy Birthday |
分類: 未分類 |
|
|
` 24Oct.2009
今日Sali提早慶祝生日.
3點. 陪Judas出去買野送比ah嫂.
行行行 搞掂哂d野之後佢就去左搵Sali .我就自己上青年.
之後去左天福. 見到Billy 
10點幾. 同麟爺,Ronnie羅蛋糕,羅完過金玉滿堂開大食會 
甘岩又見到Da. 好耐冇見 
食完出左去切蛋糕
兩公婆 Judas&Sali
  
Msn` [email protected]
www.xanga.com/octopus0v0
|
|
| 發表時間:2009-10-25 01:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
judAsS 於 2009-10-31 01:37 AM 發表:
cm.
|
|
|
JM_02 於 2009-10-30 10:31 PM 發表:
cm.=)
|
|
|
b4843 於 2009-10-30 07:29 PM 發表:
c0mment`
|
|
|
KEI33 於 2009-10-29 09:13 PM 發表:
hey hey..=]~
|
網主回覆
好耐冇見 ;] Posted at 2009-10-29 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yume2 於 2009-10-28 09:24 PM 發表:
cake 好似幾好味甘 v3v
|
網主回覆
okay ga. ;D Posted at 2009-10-29 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係你差我..係你差我! Posted at 2009-10-29 11:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thanksthanks Posted at 2009-10-29 11:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|