| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
| 真係黑仔…… |
分類: 未分類 |
最近都冇打Qooza 啦~
Because我病了……
而且仲好黑仔tim
記得上星期五……
個日番學個陣
我地搭電梯
結果等左一陣
其中一部
壞了……
令一部就因太多人上唔到
……
咁都唔叫黑LA~
跟住
我地就行落下一層先搭
結果都幾多人下
但係仲味超重啵
降到10樓
部電梯居然
超重……
被迫行樓梯
由10樓行落去地下
我細佬番小學
要搭校巴番學
……
最後都冇遲到
不過都夠黑LA~!
============================================
聽日個壁報就到期了
一樣野都味搞掂……
要係聽日全部搞掂……
唉……點算……呀呀呀~~~~~~~~~~~~~~~~~
HELP~~~~~~~~ME~~~~~~~~~
|
網主回覆
THX:) Posted at 2010-03-13 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你就好la~
味試過~
我就可憐lo~~~~~~~~(哭泣哭泣中) Posted at 2010-03-05 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2010-03-05 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|