今日得十度仲以為好凍,原來麻麻地-.-.... 番工冇咩客可能凍既關係,搞到d時間過得好慢,有條友係咁係耳邊嗌好煩,不過之後俾細佬話左一句後就收臉左好多,哈!~一點訓覺嚕,真係唔想起身,一起身就好多野煩,唉