今日諗住賴床賴到鬧鐘響先起身,點知十一點就起左身,頂唔順~_~...番工開始唔係好忙,之後忙到跳年,諗住做第二到可以輕鬆下,點知仲衰,夜晚好清閒周圍魂遊- -... 同雄仔諗住做到三月唔做嚕,都唔知好定壞!?