今日番明愛好無聊,等食野,又溫唔到書,夜晚番到屋企食飽飽就開始溫,差d溫到暴幣><...難背又"Q"口,好痛苦,聽日繼續努力呀!~睇完Ling個日記之後做左個Test,都唔知岩幾多@@!
http://kllc5.xddddd.com/mbti/result.php?token=41edf04839279b510c8ae20c723d5639