今日影班相,好搞笑呀,個個出到去都要執校服,哈,勁似黑社會大合照,紅頭髮黃頭髮耳環戒指咩都有,好搞笑,下午陪阿明去左石蔭果邊打機,點幾同阿樂肥謙去左新雅食野,d撈麵好正呀>"<...下次再去食過先,番到屋企五點,好累趴床,夜晚食飯先起身,係Chatroom識左個女仔,原來係明仔個小學同學o_o...十二點幾,夠鐘搵周公聽日又要番工!~