今日訓到十一點起身,突然間俾人捉左去飲荼,飲完荼番去阿哥到編埋張野就急急腳走人,番工,早左到太子,諗住玩番鋪,一玩就玩到三點半== ...夜晚收工阿Jack打黎,都估到係叫我去打機,今日同阿Jack team得超好呀><...狀態又番晒黎,好彩趕到最尾班車,唔係又晒十蚊...