今日學左幾個魔術,哈,幾得意,夜晚明仔send左個惜別會既片黎,真係好求奇,不過唔求奇都唔叫做係自己果班,係最後果到見到張相真係有種說不出的感覺,不過都已經係過去,諗番都冇意思,兩張相得一張相有自己,哈,不過可以識到D FD就算係離開左都冇遺憾...