連續兩個星期冇番中環啦,好開心,普通話最高分,不過冇咩感覺,打機羸左仲開心,下午陪M仔買褲,之後同佢一齊買左個新銀包,幾好,七點左右華出左黎,今日都算幾齊人,係咁雄仔一個,不過冇計要番工, 打機發生左d唔係咁開心既事,不過算啦,都過左去,今晚陪唔到你地玩三粒鐘,真係好對唔住,要番學冇計><...夜晚M仔走左,之後我同明仔就一齊行番去,行番去其實都幾好,可以傾下計幾開心^^~