起身同阿哥打左陣機就番左屋企,之後番工,嘩嘩,多左好多新人,個女仔好黑人憎好煩,阻鬼住晒,七點,忙到跳舞...做極都做唔完...仲要俾人話先慶,夜晚就收鋪,個男仔係咁囉野食,俾經理鬧,心涼!~今日番工好悶好悶,雄仔冇做想傾計都難,食野果陣又自己一個...唉,少一個人就咁,諗到每個星期日都係咁就唔想做...但唔做我又有d咩可以做呢~??想搵個人陪都難,真係除左番工都唔知做咩好...