今日同阿Jack,耀,明仔出去打機,開頭打得幾好狀態唔錯,之後有個人用劍裝好勁,打到唔想打,不過果個人真係好勁,用到好癲呀@@!~明仔聽日要考試早左走,之後我地就去左食野,食完各自閃人,去左阿哥到等緊份功課,原來家姐係冇幫我做到架=.=...夜晚係果邊搞到十二點幾先走,又要慢慢行番去,痛苦...