早上八點番到屋企, 呼,好累,咬完兩個包就訓覺,十點幾俾電話嘈醒,阿媽部手提係咁響好煩,下午要番中環,訓遲左冇番到雖然自己本身都唔想番-.-...起身食左少少野,下午原本要番中環,但訓遲左冇番到,不過自己本身都唔想番,夜晚同肥熊傾計,佢俾左段錄音我聽,個女仔傾電話用左成萬蚊,都唔知傾乜,又要成身名牌,俾父母仲壞晒,好彩父母冇仲壞自己姐,前幾日買左隻公仔,諗住送俾人,不過都唔知送唔送得出,希望送到啦><...