琴晚又凍又熱終於頂唔順開冷氣訓,咁先訓得著,不過都係訓得果幾個鐘...好累...Lunch買左乾燒伊麵食,冇咩味既-.-...夜晚幫Sandy申請完eE-mail,之後開MSN,竟然玩到GG呀,不過又真係幾慘既鬼叫得你一個上線咩,激到佢飛起,哈!~同肥賤傾計傾左好耐呀,幾開心,同Sandy玩SMS又激到佢札札跳,哈,好頂癮@@!~又大風又大雨,希望聽日番學咪落雨啦...係都番到屋企先== ...