晨早流流個天就累晒,好彩番去果陣未落雨,但一番到去就落超大,勁多人濕晒呀@@!~個個番到黎都除衫、除鞋...上堂都係咁...汗...d衫掛晒係窗口好似曬衫咁= =...Lunch留係班房食,格離班個Miss無啦啦過黎叫人落去,麻鬼煩...上電腦堂好彩KingKong幫手做份野,如果唔係唔洗交啦!~放學,又係冇人留低,個個走晒...夜晚俾晶晶同GG輪住黎串,好無奈...仲要約埋下次一齊打我添...依家D女仔真係惡呀== ...