有時殘缺才有感動,有時遺憾才有震撼。
做人最重的是把握現在,人生是不需要彩排的。
Onzai
暱稱: Onzai
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
8月12日
8月10日
8月9日
8月8日
8月8日
文章分類
全部 (272)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 272
留言總數: 102
今日人氣: 46
累積人氣: 7274
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


4月23日 分類: 未分類

晨早流流個天就累晒,好彩番去果陣未落雨,但一番到去就落超大,勁多人濕晒呀@@!~個個番到黎都除衫、除鞋...上堂都係咁...汗...d衫掛晒係窗口好似曬衫咁= =...Lunch留係班房食,格離班個Miss無啦啦過黎叫人落去,麻鬼煩...上電腦堂好彩KingKong幫手做份野,如果唔係唔洗交啦!~放學,又係冇人留低,個個走晒...夜晚俾晶晶同GG輪住黎串,好無奈...仲要約埋下次一齊打我添...依家D女仔真係惡呀== ...






訪客留言 (返回 Onzai 的日誌)


Crystal0212 於 2007-04-24 10:37 PM 發表:
嘻嘻~~~
你自己攞來ge~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉!~我自己囉黎架!~惡女孩...夜晚記得唔好黎嚇我呀,勁驚呀><...
Posted at 2007-04-24 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gg 於 2007-04-24 07:09 PM 發表:
哈哈
臭安/.
真係好抵死..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉!~你個死野琴日幾鬼惡呀/_\.... 
Posted at 2007-04-24 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]