五日與六日的倒數!~
早上好彩冇落雨,喇喇聲行番學校,下午番到中環真係唔知為乜,係到同個阿Sir傾計,五點半閃人,去左熊貓搵佢地,夜晚華拉左我出去玩PSP,之後明仔出黎話入面同人嘈緊,M仔講我知咩事,聽完真係啞晒,打機唔夠人打又要用粗口問候人地屋企之後又要打人...條友都唔知係咪弱智,咁冇品都有,技不如人都仲可以咁,真係冇野講,搞完一輪差唔多十一點先食野,食完陪佢地等埋車先番屋企,好彩有人Send SMS 姐,唔係悶死啦...