琴晚Koey話Kiko買左禮物俾我,當場呆左,不過都幾開心既!~下午去左荃灣搵KingKong囉完書就去左搵阿Jack佢地, 八點到去左旺角搵Koey佢地,之後一齊食飯,不過兜完一輪先搵到地方食,Kiko個樣好殘@@!~好似頻死咁,原來兩日冇訓,俾PSP佢玩又唔玩,食完飯行左陣就番左大囉友搵佢地,原來佢地走晒,之後上阿哥屋企囉埋D小說,原來今日佢買左部NDS,又有得玩嚕,正!~番到去打開份禮物黎睇,五隻鴨仔幾得意@@!~仲有張卡,真係多謝晒呀><...