今日走堂超勁,下午得幾叮友番,勁呀@@!~雖然自己都有走,嘿...咁大個仔第一次聽電話聽到驚...奪命追魂Call...番工俾GG同晶晶見到,無啦啦又叫埋我出去,之後出左去見到成大班人,呆左,即時閃番入去,汗...無奈...夜晚同阿Jack細佬係到串Amy,之後俾佢咬左淡...好鬼痛=.=....聽日約左人,希望起到身啦><...