Kiko生日快樂喔!~早上七點起身之後過左東涌搵佢地食早餐,然後就俾人叫左出荃灣,行左兩個鐘到閃人,頭暈暈...去左阿哥到訓左陣,打俾晶晶同GG,諗住叫佢地帶我去買袋,不過佢地唔得閒,算啦由佢,三點幾M仔出左黎, 叫埋明仔出去,係荃灣行左好耐都睇唔岩,唔通要逼住去葵芳買-.-?七點幾大家閃人,上左阿哥到,諗住囉野,不過好好彩咁岩有飯食@@!~家姐未番又囉唔到...搞到十一點幾囉完野先走,番到去累死,要即時洗白白訓覺><...